This page was saved using WebZIP 7.0.3.1030 offline browser (Unregistered) on 03/04/08 4:49:49 μμ.
Address: http://www.ete.gr/deltio_tupou/2003/euthimiou1.htm
Title: Συνάντηση με Υπουργό Παιδείας  •  Size: 3697  •  Last Modified: Fri, 20 Apr 2001 07:19:39 GMT

'Ενωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών

(Technology Teachers’ Association)
(Πτυχιούχων ΑΣΕΤΕΜ-ΣΕΛΕΤΕ)
ΤΘ.25046-ΤΚ 10026 ΑΘΗΝΑ
Τηλ: 5572657, FAX: 9819708,
Ε-mail: tta@ath.forthnet.gr
http://www.forthnet.gr/ete

Δελτίο Τύπου

Συνάντηση με Υπουργό Παιδεία Κο Ευθυμίου

Συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας Κο Ευθυμίου

Αθήνα, 29/8/2000

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 28/8 συνάντηση αντιπροσωπείας της ΄Ενωσης Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών (ΕΤΕ) – πτυχιούχων ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ (ΠΕ17)- συνοδευόμενη από τον πρόεδρο της ΟΛΜΕ Ν. Τσούλια με τον υπουργό Παιδείας κ. Πέτρο Ευθυμίου. Το αίτημα για συνάντηση της ΕΤΕ με την ηγεσία του ΥΠΕΠΘ είχε διατυπωθεί αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων της νέας πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ προ τριμήνου.

Στον κ. Υπουργό κατατέθηκε προσωπική ανοιχτή επιστολή καθώς και υπόμνημα της ΕΤΕ, στα οποία διατυπώνονται τα άμεσα ζητήματα θεσμικής παρέμβασης και πανεπιστημιακής μετεξέλιξης της ΣΕΛΕΤΕ καθώς και οι προκύπτουσες εξ αυτής της χρόνιας εκκρεμότητας δυσμενείς επιπτώσεις στο επιστημονικό και επαγγελματικό μέλλον των 2500 εκπαιδευτικών του κλάδου (διορισμοί, αναθέσεις, μεταπτυχιακές σπουδές κλπ).

Ο κ. Υπουργός άκουσε με ιδιαίτερη προσοχή τον προβληματισμό και τις θέσεις της Ένωσης και της ΟΛΜΕ, παρά τον ιδιαίτερα αυξημένο φόρτο εργασίας του λόγω των εκκρεμών ζητημάτων των σχετιζομένων με τα προβλήματα της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης.

Ο κ. Υπουργός δεσμεύτηκε ότι θα ασχοληθεί με το επίμαχο “θέμα ΣΕΛΕΤΕ” μετά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου δηλώνοντας ότι έχει γίνει αποδέκτης και άλλων προτάσεων, πέραν αυτής της ΕΤΕ, για το μέλλον της Σχολής και σε κάθε περίπτωση η ΕΤΕ θα κληθεί να συμμετάσχει στη διαδικασία ουσιαστικού διαλόγου, τον οποίον και ο ίδιος επιθυμεί, για τη θεσμική επίλυση του σοβαρού αυτού θέματος.

Η ΕΤΕ δήλωσε ότι κάθε άλλη λύση η οποία δεν θα εντάσσει τη Σχολή στην Πανεπιστημιακή βαθμίδα, θα αποτελέσει όχι μονάχα υποβάθμισή της, αλλά και σοβαρό πλήγμα στην προσπάθεια όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας για επιστημονική και παιδαγωγική αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των διαδικασιών δημιουργίας εκπαιδευτικών.

Το Δ.Σ της Ε.Τ.Ε