Συμπεράσματα από την ανοικτή συζήτηση για την Τεχνολογία

ΑΘΗΝΑ 5 Μαΐου 2011 Αξιότιμη κυρία Υπουργέ  Σχετικά με τη κατάργηση των μαθημάτων ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣσε Γυμνάσιο και Λύκειο…….     Όπως όλα δείχνουν, μετά την κατάργησή του από το Λύκειο προωθείται η κατάργηση του μαθήματος της Τεχνολογίας και στο Γυμνάσιο, χωρίς καμία επιστημονική τεκμηρίωση και σε αντίθεση με την εκπαιδευτική πρακτική όλων σχεδόν των Ευρωπαϊκών Χωρών που […]

Continue Reading