ete1

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΑΛ

Δελτία Τύπου - Ανακοινώσεις

 

 

     

                                          

Αθήνα,  30 / 3 / 201

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Μετά την πληροφόρησή μας για την πρόταση προς το ΔΣ του ΙΕΠ σχετικά με τα ωρολόγια προγράμματα των ΕΠΑΛ, θεωρούμε ότι υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για τις ειδικότητες των ΕΠΑΛ να απαξιωθούν, γιατί δεν θα εκπληρώνουν τον βασικό τους στόχο που είναι η εκπαίδευση μεσαίων στελεχών με επαγγελματικά δικαιώματα ανάλογα των αντιστοίχων ειδικοτήτων στην Ε.Ε. Είναι σοβαρότατο σφάλμα να καταρτίζονται τα ωρολόγια προγράμματα με κύριο στόχο την εξυπηρέτηση των πανελλαδικών εξετάσεων.                                          Επιβεβαιώνεται η αρχική μας τοποθέτηση-διαφωνία για τον τρόπο κατάρτισης των ωρολογίων προγραμμάτων πριν καταρτιστούν τα περιγράμματα της κάθε ειδικότητας και τα αναλυτικά προγράμματα.

Γενική παρατήρηση είναι ότι μειώνονται οι ώρες των μαθημάτων ειδικότητας με το να θεωρούνται τα Αγγλικά ως μάθημα ειδικότητας, τελείως εκτός του πνεύματος του νόμου.

Η προσπάθεια για λιγότερα εξεταζόμενα μαθήματα στις πανελλαδικές εξετάσεις, δύο σε κάθε τομέα (ανεξάρτητα από τον αριθμό των ειδικοτήτων του κάθε τομέα, ακόμα και στην περίπτωση του τομέα που προήλθε από τη συγχώνευση των Ηλεκτρολόγων – Ηλεκτρονικών!), έχει προκαλέσει τις έντονες αντιρρήσεις όλων όσων είναι ακόμη και στο ελάχιστο σχετικοί με την ΤΕΕ. Πρέπει η κάθε ειδικότητα να έχει τα δικά της δύο εξεταζόμενα μαθήματα. Τα μαθήματα αυτά πρέπει να είναι βασικά για την κάθε ειδικότητα, χαρακτηριστικά του πλαισίου άσκησης του αντίστοιχου επαγγέλματος και να μην αλλοιώνουν το χαρακτήρα της ειδικότητας.

Είμαστε έτοιμοι  μαζί με τους σχολικούς συμβούλους και τις υπόλοιπες επιστημονικές ενώσεις, να συμβάλουμε στην κατάρτιση των νέων προγραμμάτων. Η δημιουργία ομάδων εργασίας είναι επιβεβλημένη!                                                         

Έχουμε ζητήσει συνάντηση με τον πρόεδρο του ΙΕΠ η οποία ακόμη δεν έχει πραγματοποιηθεί. Επιδιώκουμε άμεση συνάντηση με την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ.