Πρόσκληση Ηλεκτρονικών απο την ΕΤΕ
Προσκαλούμε τους Συναδέλφους του Τομέα των Ηλεκτρονικών, να λάβουν μέρος στη Συνάντηση Εργασίας που διοργανώνει η Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών και η οποία είναι αφιερωμένη στην πορεία του Τομέα των Ηλεκτρονικών στα σχολεία της Ανώτερης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η Συνάντηση Εργασίας θα πραγματοποιηθείστο 1ο ΣΕΚ Αγ. Αναργύρων, Καζαντζάκη και Σητείας 4 (Αγ. Ανάργυροι Αθηνών), το […]
Continue Reading