Ανακοινωση Για το Επιστημονικό Συνέδριο στην ΑΣΠΑΙΤΕ

Αθήνα, 5/9/2009 Ανακοίνωση Στην ΑΣΠΑΙΤΕ θα διεξαχθεί στις 11 Δεκεμβρίου 2009, στα πλαίσια του εορτασμού των 50 χρόνων από την ίδρυση της σχολής, Επιστημονικό Συνέδριο με θέμα:   « Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ»   Οι θεματικοί άξονες του συνεδρίου είναι: Η Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε./Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.: η ιστορία και ο ρόλος […]

Continue Reading